-->

Tuesday 11 September 2012

Saya Cipta Tamborin!

Assalamualaikum,

Hai semua. Minggu ini saya merancang untuk mempelkenalkan ilmu seni, kraf dan peralatan tradisional masih dibawah tema besarnya Negara Saya.

Sebelum ini saya telah pelkenalkan erti Kemerdekaan dan minggu lepas saya sambungkan dengan tema jenis kaum di Malaysia. Pada hari ini saya lebih menekankan tentang seni muzik dan pergerakan kreatif (lebih kepada muzik tradisional).

 Mula-mula mesti cerita dulu setiap alat muzik (Barat)

 Maaf tak prepare awal2. 
Lagi bagus kalu cikgu buat slide untuk mempelkenalkan bunyinya sekali sepatutnya.

 Kami nak start buat tamborin



 Apa lagi yang ditunggu-tunggu. Mari kita main muzik!

Kami main alat muzik sambil menyanyi lagu Twinkle twinkle Little Star.
Riuh betul! hehe~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...