-->

Wednesday 19 September 2012

Berita Hangat Hangit!

Assalamualaikum,

Tuan puan semua, ah hari Sabtu ni ada perjumpaan antara ibubapa dan guru kan?
Selamat bertemu semua. Ada cerita nak bagitaw. Huhu snarnya xmo citer. Mcm malu pun ada tapi demi kebaikan semua dan preparation penting untuk sye bgtaw semua ni.

Dukacitanya saya akan berdaftar di MSU pada 24/ 9 iaitu Isnin ini setelah semalam baru saja saya daftar. Oklah, jujurnya cerita amat panjang. Nanti perjumpaan boleh saya cerita dgn lebih lanjut. Kemudian, berkenaan hiasan tadika selain belum siap banyak lagi yang belum prepare seperti ketidakcukupan guru, xde idea. Saya harap dgn bantuan tuan-tuan dan puan-puan minta bekerjasama dengan Ustazah Wan menghias, mengemas dan membuat bahan PnP (utk tema) untuk tahun hadapan.

Owh3, sebenarnya masih terlalu banyak lagi yang hendak ftin lakukan. Oh yalah! buku nk disusun lagi untuk murid 4,5 dan 6. baru nak cari2 dan fotostat. Nak susun semula jadual dgn lebih teliti supaya tahun depan tak lagi kelam kabut mcm tahun ni. Nak push byk2 idea pengajaran pada semua guru2 di sana. Bukanlah nak kata fatin ni perfect pun. Tak perfect mana. Saya tahu berlambak cikgu lain yang lebih kreatif but at least murid2 kesayanganku tidak ketinggalan merasai semua jenis pengalaman pembelajaran.

Seterusnya kami desperate perlukan lagi seorang cikgu. Dan berkaitan dengan pendaftarannya lagi. Auhh!!

Kemudian kami akan bermesyuarat lagi sekali berkaitan hari graduasi budak2 nie. spesel taw kami buat. Tapi cam biasalah kami gabung dengan tadika lain yang sama dengan lawatan haritu. Sekarang ni kami (cikgu2) tgh pening nak latih persembahan budak2 tw. Yang paling susah nak mendisiplinkan mereka. Wah! sungguh..

tapi sepanjang pengalaman saya disini saya gembira sangat2. huhh x sangka things turn out like this. Saya tak pernah jangka akan ke MSU dan bla3. Tapi kesedihan cikgu mana boleh ditunjukkan pada mereka. hi2 oklah. Selamat tinggal semua. ada peluang kita pasti bertemu lagi.

2 comments:

mama ety said...

c0ngrats fatin...sejujurnya Alia sgt syg pada fatin,fara ain dan mira....bile akak ckp fatin nak sambung study die sedih..."tasya syg cikgu fatin.." ....

Unknown said...

Alah sedihnya dengar. huhu...~

Saya pun tak sangka secepat ini. Banyak lagi aktiviti menarik yang fatin nak buat bersama2 budak2 nie. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...