-->

Friday 29 June 2012

Acara Mini Sukan 2012

Assalamualaikum,

Alhamdulillah saya ucapkan. bersyukur ke hadrat Ilahi kerana akhirnya dapat juga kita jalankan satu aktiviti luar bilik darjah dengan jayanya meskipun kekurangan guru, pelajar dan budget. Saya amat yakin bahawa anak-anak murid ini berasa gembira dan baginya suatu pengalaman yang cukup bermakna buat mereka. Saya dapat lihat reaksi kegembiraan di wajah mereka kerana sukan ini adalah yang kali pertama diadakan oleh tadika ini.

Sebelum itu, saya yakin pasti ramai yang tertanya-tanya dimana Cikgu Aisha. Dengan dukacitanya saya memaklumkan Cikgu Aisha juga telah berhenti semalam atas alasan tertentu. Namun begitu, ia bukanlah batu penghalang bagi kami untuk mejayakan program ini. Selain set up tempat, laporan juga sudah saya siapkan malah blog juga telah ber-update pada hari ini juga. ^^



 Pendaftaran

 Kehadiran ibubapa

 ucapan pengacara majlis oleh En. Firdaus, bapa Cikgu Fatin

 ucapan guru besar, Pn Wan Noraini






Lagi gambar telah dimuat turun dalam facebook kami (tekan gamabr f berwarna hijau disebelah). Terima kasih atas sokongan anda semua ke atas tadika ini dan bersyukur sekali lagi kerana akhirnya program ini berjalan dengan lancar.

3 comments:

fathiah said...

alhamdulillah....
bersyukur sgt... cikgu fatin mmg suke budak2 ke?moga cikgu sentiasa bersemangat... and ramai lagi pelajar n guru tetap.

mama ety said...

c0ngrats to all teachers!!!!
sgt best even s0re ibubapa kurang bersorak...s0rry klu dgr s0re kite je....sebab mama alia ni mmg excited dgn ank² sukan ni.....

TADIKA ISLAM NUR HAZIQ said...

Ye...akak la yang awak jumpa di hotel sri malaysia tempoh hari...punya la lama awak tinggalkan komen kat akak...hari ni baru balas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...